Esteu aquí

El curtmetratge Panteres, rodat a Sant Cosme, seleccionat al Berlinale

dijous, 23 gener, 2020 - 09:30

El curtmetratge Panteres, escrit i dirigit per Erika Sánchez i rodat a Sant Cosme durant el setembre de 2018, ha estat seleccionat a la secció Generation del Festival Internacional de Cinema de Berlin, Berlinale.

L’Ajuntament del Prat va donar suport al curtmetratge mitjançant el programa UNZIP Arts Visuals del Servei de Cultura, que ha recolzat econòmicament el projecte com una de les diferents línies de suport a la creació local que impulsa. El projecte també ha rebut el suport del programa municipal El Prat Film Office, que té per objectiu promoure el Prat com a plató, recolzant el talent local i fomentant l’activitat econòmica vinculada al sector.

Panteres és la primera obra de ficció d'Erika Sánchez i és un antecessor del llargmetratge en desenvolupament Quiet Women.

Compartir

Noticies relacionades

centric_musica_homenatge victoria de los angeles

dijous, 18 setembre, 2025 - 10:00

Torna el cicle "Viu la clàssica" al Cèntric

Un concert en viu d’homenatge a Victoria de los Ángeles obrirà la nova...
patrimoni_prat nocturn_24.jpg

divendres, 12 setembre, 2025 - 13:15

15 anys de Prat Nocturn: un viatge per la història del Prat a La Ricarda

Aquest any tindrà lloc del 22 al 25 de setembre i la reserva de plaça es...

divendres, 12 setembre, 2025 - 09:45

Arrenca el curs a L'Escola d'Arts en Viu

Aquest centre municipal de formació artística inicia el que serà ja el seu...