Esteu aquí

El conseller de Justícia visita les obres del nou edifici judicial

Els nous jutjats estaran situats a la plaça de l'Amistat i estaran acabats durant el primer trimestre de 2007.

dimecres, 4 octubre, 2006 - 12:30

El conseller de Justícia de la Generalitat, Josep Maria Vallès, acompanyat per l'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, visita aquest matí les obres de construcció del nou edifici judicial del Prat, que s'ubicarà al número 20 del carrer del Riu Xúquer, tot i que la seva façana principal donarà a la plaça de l'Amistat, de nova creació.

El nou edifici judicial, que estarà acabat durant el primer trimestre de 2007, comptarà amb més de 5.700 metres quadrats i acollirà els cinc jutjats actuals de la ciutat, a més del Registre Civil, el Deganat, la Fiscalia i despatxos per als metges forenses. L'edifici està preparat per a possibles futures ampliacions de les dependències judicials.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 2 novembre, 2026 - 13:15

Acaben les obres de transformació del carrer de la Serra del Cadí

La intervenció ha permès ampliar la vorera est fins a 6,4 metres sense...

dilluns, 2 novembre, 2026 - 13:00

Energia del Prat ofereix a 1.500 llars energia generada a les teulades de la ciutat a meitat de preu que les elèctriques

La comunitat ciutadana d’energia del Prat de Llobregat es converteix en la...

divendres, 23 octubre, 2026 - 12:30

El carrer del Riu Llobregat ja compta amb nous ressalts de seguretat a la carretera

El model està dissenyat per fer disminuir la velocitat dels vehicles, evitar...