Esteu aquí

El Consell tanca el curs

dimecres, 20 juny, 2012 - 17:15

El passat dimecres 20 de juny, el Consell dels Infants del Prat va portar a terme la darrera reunió del curs, celebrant-ho amb un acte municipal, una valoració global i un berenar de comiat.

Tots els membres del Consell es van desplaçar fins al Parc de la Solidaritat per portar a terme un acte obert a tota la ciutadania: la plantada d’un pi que els hi havien regalat els consellers i conselleres infantils de Sant Joan Despí en la Trobada Territorial de Consells d’Infants del Baix Llobregat celebrada el mes de març.

Després, al mateix parc, es va fer una valoració del conjunt d’activitats portades a terme durant el curs: el sorteig de nous membres, l’acte de renovació, la Mostra d’Entitats, les Festes de Nadal, la trobada de Consells, Sant Jordi i la gent gran, la recollida d’aliments, i moltes més!

Per acabar, tots els nens i nenes del Consell van tornar cap a les dependències de l’Ajuntament , lloc habitual de les seves reunions, per a fer un berenar, donar la benvinguda a l’estiu i acomiadar-se fins al setembre vinent, amb ganes de continuar fent propostes i millorant, dia a dia, el Prat de Llobregat.

Compartir

Noticies relacionades

centric_cloenda_connexions_2026_3

dimecres, 20 maig, 2026 - 10:00

El projecte Connexions acomiada l'edició d'enguany amb la tradicional trobada al Cèntric

Els instituts participants han posat en comú els seus treballs, que han girat...

dijous, 14 maig, 2026 - 11:00

El talent investigador de l’alumnat del Prat, protagonista del 22è Fòrum de Treballs de Recerca

La trobada celebra la seva 22a edició posant en valor els millors projectes...

dimecres, 29 abril, 2026 - 09:00

La Comissió de seguiment de l’Acceleradora d’FP Dual es reuneix a Gavà

L’FP dual es consolida al Delta amb 53 empreses i 166 aprenents participants