Esteu aquí

El concurs de projectes artístics de La Capsa rep 18 propostes

TEMES: Cultura

Convocatòria adreçat a joves creadors i creadores i artistes.

dijous, 24 gener, 2008 - 11:12

El passat 8 de gener es va tancar el termini de rebuda de projectes per la segona Convocatòria 2008 de La Capsa  41º19’47’’N   2º6’11’’ E, adreçada a creadors/ores i artistes. S’han rebut un total de 18 propostes molt variades.

El dia 31 de gener es farà pública la resolució del jurat, format per l’artista Domènec, Magdala Perpiñà (Fundació Espais d’Art Girona), Glòria Picazo (comissària artística i directora del Centre d’Art La Panera de Lleida), Eva Deza (antropòloga i màster en crítica i comunicació de l’art), Dolors Juárez (directora de l’Escola d’arts del Prat, doctora en Belles Arts), Xavier Giménez (historiador de l’art i tècnic de cultura) i el responsable del servei de l’ORA.

La fase de producció de les obres és del 13 de febrer al 13 de maig i l’exposició al Centre d’Art Torre Muntadas es farà del 23 de maig al 22 de juny d’enguany.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 30 abril, 2026 - 10:00

Escola Imaxinada: tres anys repensant la relació entre art i educació a Camins Vius

Durant tres cursos consecutius, el col·lectiu Escola Imaxinada ha...

dimecres, 29 abril, 2026 - 17:30

Jardins de la Pau acull la 20a Festa de la Dansa amb una gran participació

La dansa torna a reunir escoles, entitats i col·lectius del Prat en una...

dimecres, 29 abril, 2026 - 16:30

La trobada Fet a mà omple de creativitat comunitària la plaça Sant Jordi

La cita va reunir grups de pràctica tèxtil d’arreu del Prat en el marc de les...