Esteu aquí

El concert d'Andy & Lucas, suspès definitivament

TEMES: Cultura

L'agenda d'actuacions dels artistes impedeix que es pugui celebrar el concert al Prat un altre dia.

dilluns, 26 setembre, 2005 - 11:45

La forta tempesta caiguda diumenge al Prat diumenge va obligar a suspendre el concert d'Andy & Lucas a la plaça de Catalunya.

Segons un representant de l'empresa encarregada de la producció i realització del concert, Estrella Federal Management, "les condicions climatològiques adverses durant el dia del concert són prou greus per impossibilitar tècnicament la realització del concert. Haver-lo fet suposaria un greu perill amb danys irreparables tant en el pla personal de l'artista, músics, staff tècnic, públic i tot el personal de l'organització, com en l'equip material necessari i indispensable per al normal desenvolupament de l'esdeveniment".

Degut a l'agenda de concerts d'Andy & Lucas, malauradament no serà possible la celebració del concert del Prat en una altra data.

Pel que fa a les despeses ocasionades a l'Ajuntament per la suspensió de l'acte, aquestes correran a càrrec de l'empresa asseguradora.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 4 juliol, 2025 - 10:30

Del 1850 al 2025: La Capsa i la història musical del Prat, ara en exposició

Un viatge sonor per la identitat i l'evolució musical de la ciutat

dijous, 3 juliol, 2025 - 10:15

Obertes les inscripcions per a la 23a Mostra d’Entitats

Inscripcions del 16 de juny a l’1 de setembre de 2025

dijous, 3 juliol, 2025 - 09:45

Nova edició dels concerts al porxo de L'Escola d'Arts en Viu

Un any més l'espai de porxada de Torre Balcells ha acollit aquests concerts d...