Esteu aquí

El compositor i cantant pratenc Alfred García roda al Prat el videoclip de la primera cançó del seu nou disc

És també el tema principal de la sèrie “Los Espabilados”, creada per Albert Espinosa

dimecres, 23 desembre, 2020 - 13:00

La platja del Prat és l'escenari de la nova obra que ha anunciat aquesta setmana  xarxes el compositor i cantant pratenc Alfred Garcia.

Aquesta setmana s’ha publicat el tràiler de la primera cançó de l'àlbum, “Los Espabilados”, que estarà disponible a partir del 14 de gener. El tema és, alhora, la banda sonora de “Los Espabilados”, la sèrie creada per Albert Espinosa i dirigida per Roger Gual que s’estrenarà a Movistar+ el 29 de gener proper.

Al tràiler, es pot apreciar el cantant en l'escenari de la platja del Prat, on ha rodat diverses escenes per a la seva nova cançó.

Aquest rodatge és fruit del conveni signat pel cantant amb l'Ajuntament del Prat -a través del programa municipal El Prat Film Office- per donar suport al desenvolupament de les peces audiovisuals del seu nou disc, fomentar el talent local i promocionar el territori de la nostra ciutat.

En aquest sentit, el videoclip de “Los Espabilados” es va enregistrar al Prat per voluntat de l’artista, contribuint d’aquesta manera a la projecció de la imatge de la ciutat i reforçant el Prat com a localització audiovisual.

Podeu seguir l’actualitat dels rodatges enregistrats a la ciutat a https://www.facebook.com/elpratfilmoffice

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 14 juliol, 2025 - 09:30

La literatura i les sèries, protagonistes d'una nova edició dels Vermuts de sèrie

La cinquena edició dels Vermuts de sèrie omple la terrassa de la Palmira de...

divendres, 11 juliol, 2025 - 09:00

So, moviment i escena per a una edició del Campus d'Estiu amb Mar García i Javi Soler

Aquesta ha estat una nova edició d'aquest espai de creació interdisciplinària...

divendres, 4 juliol, 2025 - 10:30

Del 1850 al 2025: La Capsa i la història musical del Prat, ara en exposició

Un viatge sonor per la identitat i l'evolució musical de la ciutat