Esteu aquí

El compositor i cantant pratenc Alfred García roda al Prat el videoclip de la primera cançó del seu nou disc

És també el tema principal de la sèrie “Los Espabilados”, creada per Albert Espinosa

dimecres, 23 desembre, 2020 - 13:00

La platja del Prat és l'escenari de la nova obra que ha anunciat aquesta setmana  xarxes el compositor i cantant pratenc Alfred Garcia.

Aquesta setmana s’ha publicat el tràiler de la primera cançó de l'àlbum, “Los Espabilados”, que estarà disponible a partir del 14 de gener. El tema és, alhora, la banda sonora de “Los Espabilados”, la sèrie creada per Albert Espinosa i dirigida per Roger Gual que s’estrenarà a Movistar+ el 29 de gener proper.

Al tràiler, es pot apreciar el cantant en l'escenari de la platja del Prat, on ha rodat diverses escenes per a la seva nova cançó.

Aquest rodatge és fruit del conveni signat pel cantant amb l'Ajuntament del Prat -a través del programa municipal El Prat Film Office- per donar suport al desenvolupament de les peces audiovisuals del seu nou disc, fomentar el talent local i promocionar el territori de la nostra ciutat.

En aquest sentit, el videoclip de “Los Espabilados” es va enregistrar al Prat per voluntat de l’artista, contribuint d’aquesta manera a la projecció de la imatge de la ciutat i reforçant el Prat com a localització audiovisual.

Podeu seguir l’actualitat dels rodatges enregistrats a la ciutat a https://www.facebook.com/elpratfilmoffice

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 30 desembre, 2025 - 10:30

Ja es poden comprar els abonaments a preu reduït per a residents de la ciutat per al festival d’electrònica SOUNDIT!

L’esdeveniment musical es durà a terme els pròxims 17 i 18 de juliol, de 16 h...

dimarts, 23 desembre, 2025 - 10:00

Temporada febrer-maig 2026 de L'Artesà: el batec compartit

Les entrades sortiran a la venda dimarts 10 de febrer a les 17 h

dimecres, 17 desembre, 2025 - 10:00

L'Escola d'Arts en Viu participa a les activitats de Nadal al Prat

Les col·laboracions musicals d'alumnes s'han fet al pessebre de la plaça de...