Esteu aquí

El cinema Capri incorpora un projector digital

TEMES: Cultura

L'estrenarà aquest cap de setmana amb la pel·lícula "Lincoln"

dilluns, 4 febrer, 2013 - 10:19

El cinema Capri de la nostra ciutat ha incorporat un projector digital amb el qual projectarà a partir d'ara la gran majoria de pel·lícules. Fins ara, el Capri funionava amb un projector analògic de 35 milímetres, que funcionava amb el sistema tradicional de rotllos de cel·luloide.

Amb el projector digital la imatge guanyarà en nitidesa, lluminositat i enfocament. El Capri també té previst canviar properament la tela de la pantalla, fet que encara incrementarà més la qualitat de la imatge projectada.

La primera pel·lícula en què funcionarà el nou projector digital serà "Lincoln", que es passarà aquest cap de setmana.

El Capri conservarà en funcionament un dels dos projectors analògics que tenia, de manera que no desapareix del tot l'opció de projectar pel·lícules de 35 mm. Al vestíbul superior s'hi ha exposat la carcassa del projector analògic que ha funcionat al Capri durant més de 40 anys.

Tot seguit podeu escoltar l'entrevista que la directora del cinema Capri, Mercè Marimon, ha concedit a El Prat Ràdio (91.6 FM) per explicar aquesta novetat.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 21 octubre, 2026 - 12:00

Noves propostes per explorar la cultura digital als centres cívics del Prat

Els equipaments estrenen dues propostes compartides, CLICA i Àgora Digital,...
centric_lectura_comic_sangre_de_barrio

dilluns, 19 octubre, 2026 - 14:00

Jaime Martín, creador del mític còmic “Sangre de barrio”, visita el Cèntric

L’autor conversarà amb Kiko Amat sobre aquesta icònica obra, que ha estat...
centric_dialegs_2026_paula_kuffer

dijous, 15 octubre, 2026 - 12:00

Nova edició dels Diàlegs, enguany al voltant del concepte de Desig

El cicle de pensament contemporani del Cèntric arriba a la sisena edició,...