Esteu aquí

El Cèntric obre un espai de lectura i intercanvi de llibres

TEMES: Cultura

Un lloc tranquil per llegir, estudiar o navegar per Internet

dimecres, 5 octubre, 2011 - 12:36

El Cèntric Espai Cultural ha obert al hall de l'Auditori, a la segona planta, un espai de lectura i intercanvi de llibres, on es pot llegir, estudiar o navegar per Internet.

A més, compta ja amb una dotació de 100 llibres molt interessants i per a tots els gustos que qualsevol usuari/a pot prendre, deixant-ne a canvi un altre que cregui que pot ser interessant per a altres persones.

En aquest espai també s'hi ubica la butaca per "llegir amb els ulls clucs", un seient que permet escoltar còmodament els enregistraments sonors més literaris. Aquest trimestre el protagonista n'és Joan Maragall. Dotze poemes seus molt significatius sonen en la veu el dramaturg, poeta i actor pratenc Pau Bou.

Compartir

Noticies relacionades

Reunió de les entitats per preparar l’acte del Dia Internacional de la Dansa.

dimarts, 3 febrer, 2026 - 12:00

La Festa de la Dansa 2026 es prepara per celebrar 20 edicions fent ballar el Prat

Les entitats es reuneixen per preparar l’acte que commemora el Dia...

dijous, 29 gener, 2026 - 11:00

Concerts i audicions d'hivern a L'Escola d'Arts en Viu

Del 22 al 30 de gener les orquestres, les bandes, els combos i els grups d...

dimarts, 27 gener, 2026 - 13:30

El proper 2 de febrer es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2026 i extraescolars 2026-2027

Les persones que no tinguin accés a mitjans telemàtics ja poden demanar cita...