Esteu aquí

El Cèntric acull la III Jornada de Foment de la Lectura

Acabada la jornada, l'escriptora Carme Riera farà un taller literari

dijous, 31 març, 2011 - 09:45

Després d’haver presentat les diferents vessants del Pla de Foment de la Lectura del Prat en la primera edició i de reflexionar sobre l’hàbit lector i la lectura en la segona, dijous 31 de març se celebra al Cèntric la III Jornada de Foment de la Lectura, on es donaran a conèixer altres experiències, com es treballa en l’àmbit del foment de la lectura en altres localitats i fixar el punt de mira més enllà del Prat.

La jornada és el punt de trobada anual de tots els agents del Prat que treballem en el foment de la lectura. És, per tant, un element vertebrador per continuar desenvolupant un projecte de ciutat basat en la idea que llegir ens fa créixer com a persones i com a societat.

Un cop acabada la jornada, l'escriptora Carme Riera farà un taller literari organitzat per Tintablava, l'associació d'escriptors del Prat.

Compartir

Noticies relacionades

dissabte, 26 setembre, 2026 - 00:00

El Toc d’Inici, l’Esclat de Festa Major i el pregó a càrrec de la Cristina BanBan donen el tret de sortida a la Festa Major 2026

La plaça de la Vila ha estat l’escenari de l’inici de la Festa Major, amb la...

dimecres, 23 setembre, 2026 - 10:00

Al novembre, L'Artesà i La Capsa tornen a unir-se en una nova edició del cicle L’A X L]

Del 12 al 15 de novembre, els dos equipaments culturals difuminen fronteres i...
centric_lectura_tardor_2026_TxellFeixas1

dimarts, 22 setembre, 2026 - 15:00

Torna el "Llibres i lletres de tardor" al Cèntric

Txell Feixas Torras, Regina Rodríguez Sirvent i Laia Perearnau, tres grans...