Esteu aquí

El centre cívic Jardins de la Pau acull una celebració intergeneracional de Sant Jordi basada en millorar el benestar emocional comunitari

La trobada es va anomenar “Un Sant Jordi per a tothom”

divendres, 21 abril, 2023 - 12:15

El passat dimecres 19 d’abril, al Centre Cívic Jardins de la Pau va tenir lloc una celebració de Sant Jordi singular. Es va fer un acte en què noies i nois adolescents i persones grans - algunes d’elles amb dificultats de mobilitat o amb dependència- van compartir, dialogar i es van ajudar mútuament amb l’objectiu de treballar el benestar emocional, propi i comunitari, en un espai intergeneracional.

L’activitat va ser dinamitzada per 16 joves que van fer una reinterpretació alternativa i original de la llegenda de Sant Jordi,  en la que el públic gran podia votar sobre els personatges i que, tot confeccionant roses amb material reciclat, podien aconseguir salvar a tots els personatges del conte. 

En total 75 persones joves i grans del Prat amb procedències tant diverses com la residència d’avis Penedès, usuàries del Centre Cívic Jardins de la Pau, persones usuàries del Servei d’Atenció Domiciliaria (SAD), que acompanyades del Servei Comunitari Antenes Joves de l’Institut Estany de la Ricarda van compartir més de dues hores de celebració i diàleg sobre l’amor, les relacions humanes i la llegenda de Sant Jordi tot fent les seves roses de cartró.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 21 octubre, 2026 - 12:00

Noves propostes per explorar la cultura digital als centres cívics del Prat

Els equipaments estrenen dues propostes compartides, CLICA i Àgora Digital,...
centric_lectura_comic_sangre_de_barrio

dilluns, 19 octubre, 2026 - 14:00

Jaime Martín, creador del mític còmic “Sangre de barrio”, visita el Cèntric

L’autor conversarà amb Kiko Amat sobre aquesta icònica obra, que ha estat...
centric_dialegs_2026_paula_kuffer

dijous, 15 octubre, 2026 - 12:00

Nova edició dels Diàlegs, enguany al voltant del concepte de Desig

El cicle de pensament contemporani del Cèntric arriba a la sisena edició,...