Esteu aquí

El casal d'avis de Caixa Penedès tanca

La situació es repeteix en altres municipis catalans

dimecres, 31 juliol, 2013 - 10:45

El casal d'avis de Caixa Penedès, situat a l'av. Verge de Montserrat de la nostra ciutat, tanca dimecres 31 de juliol per les vacances d'estiu, però ja no tornarà a obrir al setembre.

Tot plegat es produeix perquè Banc Sabadell ha comprat la part financera de Banc Mare Nostrum, de la qual formava part Caixa Penedès. El Banc Sabadell s’ha quedat amb les oficines però no amb l’obra social, que s’ha convertit en la fundació especial Pinnae.

Aquesta situació es repeteix a 14 municipis catalans. En el cas del Prat, els usuaris i usuàries del casal, clients tots ells de Caixa Penedès i per tant ara de Banc Sabadell, han recollit signatures contra el tancament i estan a l’espera d’una resposta.

Els ajuntaments estan negociant de forma conjunta amb la fundació Pinnae per veure si es poden mantenir els casals i de quina manera.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 19 maig, 2026 - 09:30

Healthy/Offline Families: un estiu per compartir hàbits saludables en família

Les activitats son gratuïtes i les inscripcions s’obren a partir de l’1 de...

dijous, 14 maig, 2026 - 12:30

El curs sobre hàbits saludables tanca la seva primera edició amb aforament complet

La primera edició del curs Hàbits saludables: autocura i resiliència per a...

divendres, 8 maig, 2026 - 12:00

Dimarts comencen les inscripcions als casals i colònies d’estiu 2026

Consulteu el catàleg d’activitats, prepareu el vostre usuari d’accés a la...