Esteu aquí

"El carreró de les Bruixes" obre la temporada de teatre al Ribera!

Un cap de setmana per celebrar la Castanyada i el teatre entre màgia, riures i llegendes

dissabte, 27 octubre, 2018 - 18:00

Aquest dissabte a les 18.00 hores inaugurem la temporada de teatre al Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa, amb una funció terroríficament divertida: "El carreró de les Bruixes", de la companyia Poca Cosa Teatre.  Es tracta  d'un espectacle familiar que barreja el teatre musical amb l'òpera, apropant així aquestes dues arts escèniques a tots els públics. Ja podeu comprar les vostres entrades a la recepció del Centre Cívic, i estaran a la venda fins al dia de l’espectacle (l'aforament és limitat).

I el diumenge, més teatre! A partir de les 10.30 hores, acollim un cop més la segona trobada de teatre de la ciutat, més coneguda com la Jornada de Merda. En aquest espai les companyies i grups vinculats a les arts escèniques de El Prat posaran en comú els projectes que estan desenvolupant, i compartiran inquietuds, necessitats i interessos per anar construint una xarxa de treball i coneixement. Encara podeu inscriur-us enviant un correu a dinamitzacio@ccriberabaixa.cat

Però abans de fer teatre, celebrem la Castanyada Popular a la terrassa del Ribera! El divendres a partir de les 19.00 hores, vine al Centre Cívic i gaudeix en bona companyia d'unes castanyes ben torrades a càrrec de l'Associació de Veïns Sant Jordi- Ribera Baixa.  Us hi esperem!
 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 9 desembre, 2025 - 10:00

El Cicle Ada Lovelace 2025 tanca una edició dedicada a desxifrar els secrets de la genètica

La cinquena edició del cicle apropa la biologia molecular, l’edició genètica...

divendres, 5 desembre, 2025 - 10:00

El Ribera acull un taller de ‘cajón flamenc’ per a joves del Prat

Dotze joves de la ciutat han construit el seu propi 'cajón' de la mà del...

dijous, 4 desembre, 2025 - 17:00

Un novembre de pensament i acció feminista amb el cicle “El pes de pensar-ho tot”

Tres trobades que han combinat reflexió, creació i acció col·lectiva al...