Esteu aquí

El Capri passa el film pratenc "Mai és tan fosc", sobre Arcadi Oliveres

Divendres, dissabte i diumenge, a les 21.15 h

dimarts, 27 gener, 2015 - 11:15

El cinema Capri passa aquest cap de setmana el documental "Mai és tan fosc", dels pratencs Erika Sánchez (direcció) i Xavier Esteban (muntatge), sobre l'economista i activista Arcadi Oliveres. Els passis seran divendres 30, dissabte 31 i diumenge 1, a les 21.15 h. El divendres dia 30 es farà un col·loqui al cinema amb Sánchez i Esteban.

El documental, produït en gran part al Prat, té un format de "road movie" que segueix els passos d'Arcadi Oliveres coincidint amb el sorgiment del moviment del 15-M, el maig de 2011. Se'n fa un seguiment al llarg d'un any molt intens, en què Oliveres s'implica plenamenten la transformació social i que, alhora, resulta ser un any molt complicat a nivel personal per al protagonista.

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 juliol, 2026 - 18:15

Videojocs&Música celebra una nova edició amb tallers, una jam session i una mostra final

Durant el mes de juliol, el cicle va reunir tallers, activitats obertes i una...

divendres, 31 juliol, 2026 - 14:45

Tanca la primera edició del Ricardeo, tot un èxit que ja ha aplegat més de 12.500 assistents aquest estiu a la Granja de la Ricarda

“Ja estem pensant en l’edició de la temporada vinent. Això tot just comença”,...

dimecres, 29 juliol, 2026 - 16:30

El cicle Saltimbanqui tanca una nova edició portant el circ als carrers i places de la ciutat

Més de 500 persones han participat en les diferents propostes programades...