Esteu aquí

El camí de la platja ja connecta directament amb Coronel Sanfeliu per davant de la Granja de la Ricarda

Diumenge es va obrir aquest tram al públic, un cop acabada la Maratest

dilluns, 18 febrer, 2019 - 11:45

Diumenge a la tarda, un cop va finalitzar la prova esportiva de la Maratest, es va obrir al públic el nou tram del camí de la platja que connecta el c. del Coronel Sanfeliu amb el canal de transvasament. D'aquesta manera, la connexió entre el nucli urbà del Prat i la platja suma un accés més directe. 

Aquest nou tram segueix el mateix patró que la resta del camí de la platja, amb carrils segregats per a vehicles de motor, bicicletes i vianants. Les obres d'execució d'aquest tram han tingut una durada aproximada de tres mesos i només queda pendent acabar un nou pont, de fusta, sobre el canal de transvasament, que estarà finalitzat abans de finals de mes. No obstant, el canal es pot creuar amb el pont de formigó existent.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 5 juny, 2026 - 12:45

El Mercat Municipal del Prat acull l’exposició 'Espigolar per transformar' contra el malbaratament alimentari

L'exposició itinerant, que ja ha superat els 12.000 visitants a Catalunya, es...

dijous, 4 juny, 2026 - 12:30

El Prat presenta les actuacions finançades amb fons Next Generation per impulsar un model turístic sostenible al Delta del Llobregat

El municipi ha executat diverses intervencions en natura, mobilitat i...

divendres, 29 maig, 2026 - 20:30

El Consell d’Infants de la ciutat es manifesta contra l’ampliació de l’aeroport i en defensa del Delta del Llobregat

Al final de la manifestació s’ha presentat un mural de l’ampliació de l...