Esteu aquí

El bus PR3 comença a arribar a la platja des d'aquest cap de setmana

Els dos xiringuitos també obren a partir d'aquest dissabte dia 4 d'abril.

dijous, 2 abril, 2009 - 11:15

La línia d'autobús urbà PR3, que durant els mesos de tardor i hivern acaba el seu recorregut al Cementiri del Sud, tornarà a arribar a la platja a partir del dissabte 4 d'abril.

El PR3 arribarà a la platja els dissabres, diumenges i festius del 4 d'abril al 18 d'octubre, i hi arribarà de dilluns a divendres feiners del 22 de juny al 10 de setembre.

D'altra banda les dues guinguetes o xiringuitos amb concessió municipal per operar a la platja també obriran al públic a partir de dissabte dia 4 d'abril.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:15

La plaça de Catalunya acollirà la 8a Festa de la Salut i l’Activitat Física

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut i del Dia Mundial de l’Activitat Física, que se celebra cada 6 d’abril, e...

divendres, 27 març, 2026 - 14:15

La Hora del Planeta 2026 celebra 20 anys i El Prat es suma apagant la Casa de la Vila i les torres d’aigua

El municipi participarà el 28 de març en l’apagada mundial impulsada per WWF...