Esteu aquí

El bus Platja Exprés no arribarà al final del passeig de la platja

Tindrà l'origen i el final a la rotonda de l'inici, per assegurar la regularitat i la fiabilitat horària

dimecres, 22 juny, 2016 - 11:30

A partir d'aquest divendres 24 de juny, el bus Platja Exprés (PE) ja no arribarà al final del passeig de la platja, sinó que es quedarà a la rotonda de l'inici (consulteu el plànol situat a peu de pàgina).

Aquesta mesura s'ha pres perquè, a causa de l'intens trànsit dels caps de setmana i festius a la platja, el PE no podia assegurar la regularitat de pas i fiabilitat horària.

El PR3 continua arribant al final del passeig
Cal recordar que una altra línia d'autobús, el PR3, arriba tots els dies al final del passeig de la platja i que el PE és un reforç que només funciona en caps de setmana i festius. Al nucli urbà, els recorreguts de totes dues línies es complementen, ja que el PR3 surt de l'estació de Renfe i passa per Carretera de la Marina i Lleida, mentres que el PE passa per Verge de Montserrat i Remolar.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...

dilluns, 2 març, 2026 - 10:45

En marxa la segona edició de la campanya Carxofa Baix amb la participació de 5 restaurants del Prat

Un total de 32 establiments del col·lectiu Sabors de l’Horta del Baix...

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:15

La tortuga Rotllà, recuperada al CRAM amb el suport de l’Ajuntament del Prat, torna al mar

La ciutadania podrà seguir el periple de l’animal, que porta el nom d’un...