Esteu aquí

El bus nocturn N17 s'adapta als horaris laborals de l'aeroport

A partir del 14 de febrer, el servei es reforça amb una nova sortida a les 22.15 h des de la terminal de mercaderies.

dimarts, 14 febrer, 2006 - 14:03

L'autobús nocturn N17, que connecta l'aeroport del Prat amb la plaça de Catalunya de Barcelona, tindrà una nova sortida a les 22.15 h des de la terminal de mercaderies de l'aeroport.

Fins ara, l'N17 sortia de l'aeroport a les 22.05 h, amb una freqüència de 60 minuts, de manera que la segona sortida no es feia fins a les 23.05 h.

Per tal d'adaptar-se millor a les necessitats dels molts treballadors que pleguen a les 22 h, i que no tenien prou temps d'agafar l'autobús de les 22.05 h, l'N17 tindrà una nova sortida a les 22.15 h.

Aquesta línia es va crear el 15 de setembre de 2005, i durant els seus primers quinze dies de funcionament es van registrar més de 6.000 viatges. En acabar el desembre, el nombre de viatges acumulats dels 4 mesos era de prop de 40.000.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 29 maig, 2026 - 20:30

El Consell d’Infants de la ciutat es manifesta contra l’ampliació de l’aeroport i en defensa del Delta del Llobregat

Al final de la manifestació s’ha presentat un mural de l’ampliació de l...

dijous, 21 maig, 2026 - 13:45

L’aportació de sorra a la platja finalitzarà a finals de mes, molt abans que en anys anteriors

A petició de l’Ajuntament del Prat, aquestes feines s’han avançat per poder...

dimecres, 20 maig, 2026 - 12:00

Dos projectes de modernització de les estacions de tractament milloraran encara més la qualitat de l’aigua de la ciutat

L’Ajuntament del Prat i Aigües del Prat renoven completament les membranes d...