Esteu aquí

El Bàsquet Prat encara no sap què és guanyar aquesta temporada

TEMES: Esports

Ocupa l'última plaça de la LEB Plata.

diumenge, 14 octubre, 2007 - 15:15

El Club Bàsquet Prat va encadenar dissabte la tercera derrota consecutiva de la temporada. L’equip que entrena Josep Maria Raventós continua a l’última plaça de la LEB Plata després de caure contra el Palència per 81 punts a 73.

Novament un jugador de l’equip rival va ser el més ben valorat de la jornada en aquesta competició. En aquest cas, Edward Santana va aconseguir 29 punts, 13 rebots i 5 taps.

Després de tres partits disputats, el Bàsquet Prat encara no ha pogut sumar cap victòria. El pròxim intent dels potablava arribarà dissabte vinent al pavelló Joan Busquets, quan reban el Qalat Cajasol.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 15 abril, 2026 - 14:00

Ja es pot consultar la guia de casals i colònies d'estiu al Prat 2026

Els diferents terminis d’inscripció començaran de forma esgraonada els dies...

dimecres, 1 abril, 2026 - 12:00

La piscina del Sagnier reobre la zona de piscines

Els equips tècnics encara treballen per l'adequació de finitiva.

dilluns, 30 març, 2026 - 13:15

La plaça de Catalunya acollirà la 8a Festa de la Salut i l’Activitat Física

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut i del Dia Mundial de l’Activitat Física, que se celebra cada 6 d’abril, e...