Esteu aquí

El Barça guanya el Ciutat del Prat de bàsquet

TEMES: Esports

El FC Barcelona es va imposar al Tau Basconia per 85 a 59 a la final del XVI Torneig Júnior Ciutat del Prat.

diumenge, 20 juny, 2004 - 10:14

El Barça, dirigit per Miquel López Abril va sentenciar el matx  amb un parcial contundent de 30 a 14 al segon quart i no va donar cap opció al conjunt vitorià, que a les semifinals havia derrotat l'amfitrió, la Selecció del Prat. En el partit pel tercer i quart lloc, el Joventut de Badalona va derrotar a la Selecció del Prat per 69 a 85.

Pel que fa als guardons individuals, Pau Ribas (Joventut) va ser el màxim anotador del Torneig, mentre que Víctor Marín va esdevenir el màxim anotador pratenc. Cal destacar el gran número de seguidors que van seguir els dos dies de competició, així com el bon ambient de bàsquet que s'ha respirat al pavelló Joan Busquets (CEM Estruch).

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 25 juliol, 2025 - 13:00

L’Ajuntament instal·la una pantalla a la plaça de Catalunya per seguir la final de l’Eurocopa, que disputarà la selecció espanyola femenina contra l’anglesa

El partit, diumenge a les 18h, es podrà veure sota la pèrgola de la plaça de...

dijous, 3 juliol, 2025 - 10:15

Obertes les inscripcions per a la 23a Mostra d’Entitats

Inscripcions del 16 de juny a l’1 de setembre de 2025