Esteu aquí

El ball de disfresses més esbojarrat

dilluns, 27 febrer, 2017 - 17:30

Dissabte passat La Capsa va tornar a acollir la gran nit de carnaval del Prat amb el seu habitual i esbojarrat ball de disfresses!
I com que per carnaval tot s’hi val, la pista de ball es va omplir d’Adelitas guerrilleres, d’óssos panda pujats de to, d’extraterrestres humanoides “V” i d’un bon grapat d’espècimens més que van moure l’esquelet fins més no poder a ritme dels hits de Billy DJ i del bon rotllo del directe dels Raggatunning!
Les originals (i divines!) The Divines van pujar a l’escenari a recollir el premi a la millor disfressa de grup i mentre els nostres Olivia i Popeye del delta esperaven al backstage per endur-se els aplaudiments i el merescut premi a la millor disfressa de parella.
Us deixem amb unes quantes fotos de la vetllada i fins l’any què ve!

Festa de Carnaval amb Raggatunning i Billy Dj

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 maig, 2025 - 13:15

El Prat commemora el Dia contra la LGTBIfòbia amb activitats per a tota la ciutadania

El hashtag #OrgullPrat tornarà a ser el fil conductor de totes les accions a...

dijous, 15 maig, 2025 - 11:00

Pluja, risotto i Rummikub: un dilluns qualsevol a la Palmira

Entre cotxets, jocs de taula, pluja i risotto, el centre cívic esdevé un punt...

dimecres, 14 maig, 2025 - 12:30

Els barris del Prat s'omplen de circ amb el cicle Saltimbanqui de maig a juliol

El Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa impulsa una programació d...