Esteu aquí

El 29 de maig, portes obertes al pàrking subterrani de l'avinguda

Les obres ja han finalitzat i l'empresa municipal Prat Espais vol mostrar l'aparcament a la ciutadania.

dimecres, 27 maig, 2009 - 14:24

Aquest mes de maig han finalitzat els darrers treballs de construcció de l'aparcament municipal subterrani de l'avinguda de la Verge de Montserrat, entre el carrer de l'Empordà i l'avinguda del Remolar.
  
El divendres 29 de maig, de 16 a 19 h, l'empresa municipal Prat Espais ha programat una jornada de portes obertes per presentar l'aparcament a la ciutadania abans de la seva posada en funcionament al mes de juny.

L'entrada a l'aparcament es farà per l'accés central de vianants, situat a l'avinguda de la Verge de Montserrat, en la seva confluència amb el carrer d'Aleix Aguilera i Ginabreda.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...

dimarts, 5 maig, 2026 - 11:15

Es posa en servei la renovació del carrer Enric Borràs, amb voreres més amples, millor accessibilitat, més arbres i infraestructures renovades integralment

La reforma ha suposat una inversió d’1,5 milions d’euros i ha permès entre d...

dilluns, 27 abril, 2026 - 12:15

Oberta la convocatòria per al sorteig de 95 nous pisos de lloguer assequible a l’Eixample Sud

Les persones inscrites al registre d’habitatge protegit ja poden apuntar-se...