Esteu aquí

Dues propostes musicals per als dimecres

TEMES: Cultura

diumenge, 1 febrer, 2004 - 13:30

Els dimecres, de 20 a 24 h, els amants de la música tenen al 91.6 de l'FM dues bones oportunitats per bussejar en la música: l'eclecticisme d'Inforock i l'evolució històrica de la música al segle XX a Cross Road.

Inforock, un programa que fa més de deu anys que navega per les ones del Baix Llobregat, arriba puntual a la seva cita amb tots els seguidors de la música sense etiquetes a les vuit del vespre. Coordinat i conduït per Oriol Galmes, aquest espai s'ha convertit ja en una referència necessària pel que fa a la informació musical, l'agenda i la crítica de concerts. Durant dues hores i amb la col·laboració de Jordi Abril, Albert Fuguet i Óscar Palomo, cadascun d'ells especialitzat en un estil diferent de música, tots els amants de la música tenen el seu programa a Inforock.

I de deu a dotze de la nit, Cross Road, un espai pensat especialment per a totes les persones interessades a conèixer l'evolució de la música contemporània des dels inicis fins avui dia. Joan i Pau Castell i Joan Pau Fernández ens conviden cada setmana, a través dels enregistraments dels grups i els artistes més significatius i influents de cada moviment musical, a fer un recorregut per la història musical del segle XX.

Óscar Sánchez

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 23 juliol, 2025 - 12:15

Un estiu per aprendre, crear i compartir a la Palmira

Els tallers de l’oferta formativa d’estiu han omplert de vida el centre, amb...

dimarts, 22 juliol, 2025 - 18:00

El Prat bloc a bloc: joves recreen la ciutat a Minecraft en un taller col·laboratiu amb Cubecat

Una iniciativa de La Capsa i el Centre Cívic Jardins de la Pau que explora la...