Esteu aquí

Dues associacions del Prat cedexien documentació a l'Arxiu Municipal

TEMES: Cultura

La Cooperativa Obrera de Viviendas i l’Agrupació Ciclista El Prat

dijous, 9 juny, 2016 - 13:26

Dues de les entitats més reconegudes de la ciutat, la Cooperativa Obrera de Viviendas (COV) i l'Agrupació Ciclista El Prat, han signat sengles convenis de cessió documental amb l'Arxiu Municipal del Prat.

El fons ingressat per la COV correspon al període 1960 - 1990 i està format principalment per fotografies en suport paper. Per la seva banda, l'Agrupació Ciclista, que és l'entitat més antiga del Prat, ha fet cessió de documentació original i d’un fons destacat d’imatges.

Associacions, empreses i particulars
L’Arxiu, en el seu interès de preservar i difondre el patrimoni de la ciutat recull, a més del fons municipal, documentació procedent de diversos particulars, associacions  i empreses.

La incorporació dels fons documentals d’aquestes dues associacions, tal i com ha passat amb altres entitats que han ingressat documentació a l’Arxiu municipal, contribuirà al coneixement de la nostra ciutat.

Altres entitats de la ciutat que han cedit documentació a l'Arxiu són Amics de l'Art, Coral Lo Llobregat de les Flors, Esplai el Globus, Casa d'Andalucía, A.E. Bàsquet Pratenc i Teatre Kaddish, entre altres, a més d'empreses i particulars.

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 4 juliol, 2025 - 10:30

Del 1850 al 2025: La Capsa i la història musical del Prat, ara en exposició

Un viatge sonor per la identitat i l'evolució musical de la ciutat

dijous, 3 juliol, 2025 - 10:15

Obertes les inscripcions per a la 23a Mostra d’Entitats

Inscripcions del 16 de juny a l’1 de setembre de 2025

dijous, 3 juliol, 2025 - 09:45

Nova edició dels concerts al porxo de L'Escola d'Arts en Viu

Un any més l'espai de porxada de Torre Balcells ha acollit aquests concerts d...