Esteu aquí

Dotze músics de la ciutat i Alondra Bentley protagonitzen el nou videoclip del projecte #Almeuritme

El projecte celebra la seva dotzena edició i està impulsat per La Capsa i L’Escola d’Arts en Viu

divendres, 17 juny, 2022 - 20:00

El 17 de juny s’ha presentat, en el marc del Dia Mundial de la Música, el videoclip del procés ciutadà de creació musical #Almeuritme, que té com a objectiu promoure que persones diverses de la ciutat s’apleguin al voltant d’un nexe comú i compartit, la música. El projecte està impulsat per La Capsa i L’Escola d’Arts en Viu.

La cançó protagonista d’aquest any ha estat “Si Tuviera” de la cantautora anglo/espanyola Alondra Bentley i la banda ha estat formada per dotze músics de diverses edats de la ciutat, la majoria alumnes de L’Escola d’Arts en Viu i usuaris dels bucs d’assaig de La Capsa. Tots plegats, han compartit diversos assajos, la gravació a l’estudi i el rodatge del videoclip durant els mesos de març, abril i maig.  

L’edició d’enguany, rodada per primer cop íntegrament de nit pels carrers de la ciutat, vol reflexionar sobre com la vida que imaginem queda molts cops bastant lluny de la nostra realitat. Haver de deixar de fer el que de veritat ens agrada i ens omple, per la inèrcia i les obligacions de la rutina diària i no poder dedicar temps a aprendre coses noves i viure un estil de vida tranquil, sostenible i enriquidor.

El videoclip d’aquesta edició ha estat realitzat per la productora audiovisual Elsabeth Produccions i s’ha presentat a La Capsa de manera presencial en una jornada de celebració de la música en comunitat. També, es pot veure a través del canal de Youtube . Esperem que el gaudiu!

Compartir

Noticies relacionades

Leyre Marinas, Maria Rguez, Marta Barrufet, Javi Hidalgo, Maria Roca, Eva Sebastián i Lucía Vílchez.

dimecres, 1 abril, 2026 - 10:15

“A través de la música també parlem d’història, de sociologia, de cultura...”

Entrevista al Book Clubbing, el club de lectura de La Capsa

dimarts, 31 març, 2026 - 19:15

Dansa Metropolitana al Prat: El cos com a territori de llibertat i creació

Danses urbanes, espectacles de sala i activitats participatives han convertit...

dilluns, 30 març, 2026 - 15:00

L’acció paral·lela de la Festa de la Dansa fomenta l’intercanvi i el gaudi compartit

Les entitats participants impulsen dues trobades prèvies per compartir i...