Esteu aquí

Dobaño, subcampió mundial de Triatló per a bombers

TEMES: Esports

L'atleta pratenc va participar a la modalitat de llarga distància en el campionat celebrat a Roth, Alemanya, el diumenge 13 de juliol.

dimecres, 23 juliol, 2008 - 10:32

Aquesta prova, una de les tres més importants del món, va aplegar a més de 4.000 participants. Els atletes han de fer 3.800 metres de natació, 180 kms de ciclisme i una marató. Per si no fos suficient, les condicions meteorològiques van ser les més adverses de la història d'aquesta cursa, amb una persistent pluja i unes baixes temperatures que mai van superar els 14 graus.

Tot i el desavantatge dels participants de païssos més càlids, l'atleta pratenc Víctor Dobaño va aconseguir un temps final de 9 hores i 32 minuts que el va convertir en subcampió mundial en la categoria de bombers, per darrera del triatleta professional Margus Tamm. Aquest temps està una mica lluny de la seva millor marca personal, però donades les condicions, Dobaño considera aquesta cursa com la millor de la seva carrera esportiva.

Compartir

Noticies relacionades

Billar.jpg

dimarts, 6 maig, 2025 - 10:45

Històric ascens del Club Billar Prat a la Divisió d’Honor de la Lliga Catalana

El Club Billar Prat està d’enhorabona!!

dilluns, 28 abril, 2025 - 11:00

Ja es pot consultar la guia de casals i colònies d'estiu al Prat!

Els diferents terminis d’inscripció començaran de forma esgraonada els dies...

divendres, 28 març, 2025 - 13:15

El proper 3 d’abril es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2025 i extraescolars 2025-2026

Les famílies podran sol·licitar els ajuts del 3 al 22 d’abril