Esteu aquí

"Divendres golfus" de dansa, música i circ al Teatre Modern

TEMES: Cultura

A càrrec de la companyia Páramo cero

dijous, 17 març, 2011 - 13:50

Aquest divendres a les 23h al Teatre Modern, la companyia Páramo cero presenta l'espectacle "En el páramo", una proposta escènica multidisciplinar, on la dansa, la música i el circ es barregen per evidenciar l'espai poètic que planeja com una dimensió paral·lela sobre tots nosaltres. L'obra forma part del cicle d'espectacles Divendes Golfus.

"En el páramo" és on té lloc aquesta història, un indret on el món oníric es manifesta embolicant-ho tot en una atmosfera surreal i és aquí on es troben tres éssers particulars, ajudats pel moviment, el joc amb els objectes, la música i l'expressió de tot sentiment trobat. Aquests éssers ens duen de viatge a les profunditats de l’Erm.

Ingrid Esperanza, Mauro Paganini i Claudio Inferno són aquests éssers i els pares d'aquesta companyia, Páramo cero,  que juntament amb Federico Charmac i Patricio Carroggio, van fer néixer a Barcelona l'any 2005.

Es poden adquirir entrades anticipades a www.telentrada.com, a www.atrapalo.com o a la taquilla del teatre dues hores abans de l'actuació.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 17 desembre, 2025 - 10:00

L'Escola d'Arts en Viu participa a les activitats de Nadal al Prat

Les col·laboracions musicals d'alumnes s'han fet al pessebre de la plaça de...

dimecres, 17 desembre, 2025 - 08:15

“Se hace camino al mirar...”, una exposició amb l’entorn natural de la ciutat com a protagonista

La mostra es pot visitar al Centre Cívic Palmira Domènech i és fruit de l...
centric_lectura_tardor_toni cruanyes

dimarts, 16 desembre, 2025 - 16:00

El cicle Llibres i lletres de tardor s’acomiada fins l’any vinent

Entre octubre i desembre, el Cèntric i la Biblioteca han desplegat aquest...