Esteu aquí

Diumenge al Modern, "Coses que dèiem avui", de la Sala Beckett

TEMES: Cultura

Tres històries on tres parelles viuen situacions íntimes i delicades o decididament violentes. Teatre en estat pur

dijous, 10 març, 2011 - 10:00

Diumenge 13 de març, el Teatre Modern acull la representació de "Coses que dèiem avui", de Neil LaBute, dirigida per Julio Manrique i produïda per la SAla Beckett.

El text va néixer l'any 2009 a l'Obrador d'Estiu de la Sala Beckett, quan el dramaturg Neil LaBute el va concebre perquè fos interpretada pels actors i actrius que assistien al seu taller d'interpretació.

"Coses que dèiem avui" amaga tres històries on tres parelles viuen situacions íntimes i delicades o decididament violentes en un sofisticat restaurant, a la vista de la resta de comensals.

Es poden adquirir entrades anticipades a www.telentrada.com, a www.atrapalo.com o a la taquilla del teater, dues hores abans de la representació.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 19 juny, 2025 - 11:00

Els espectacles i concerts de L'Escola d'Arts en Viu tanquen el curs 24-25

Han estat tres setmanes de mostres interdisciplinars, de música, dansa o...

dijous, 19 juny, 2025 - 10:00

Fi de temporada dels clubs de lectura de la biblioteca Antonio Martín. El curs lector diu adeu fins a la temporada 25-26

Els clubs de lectura, una de les activitats per a adults amb més tradició que...

dimecres, 18 juny, 2025 - 18:00

Del Cinema als Videojocs: Nits d’estiu a la plaça Joan García-Nieto

Una nova etapa on la música en directe es fusiona amb l’univers digital per...