Esteu aquí

Diumenge al matí, afectacions al trànsit de la Cavalcada de Sant Isidre

En vermell, recorregut de la cavalcada.

dimecres, 15 maig, 2019 - 09:30

Diumenge 19 de maig es farà la Cavalcada de Sant Isidre, amb la concentració d’uns 50 carros tirats per cavalls al carrer de les Moreres a primera hora del matí. A les 11:30 h començarà la sortida de la cavalcada, que farà un ampli recorregut pel nucli urbà i finalitzarà novament al carrer de les Moreres a les 14 h. El trànsit de la ciutat es veurà, per tant, afectat pel pas de la cavalcada i la concentració inicial i final.

L'itinerari serà el següent: Moreres, Josep Anselm Clavé, Flaquer, pl. Espanya, Major, Doctor Soler i Torrens, Mestre Ventura i Tort, Penedès, Verge de Montserrat, Jaume Casanovas, Lleida, Carretera de la Marina, Verge de Montserrat, Moreres.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 13 abril, 2026 - 12:30

S’inicien millores de reparació a la B-250 (Ronda Llevant) en horari nocturn

Els treballs s’executaran de nit, del 13 al 17 d’abril, i sempre es mantindrà...

dimecres, 8 abril, 2026 - 14:00

David Uclés, Estel Solé i Sílvia Soler, protagonistes del mes d'abril del cicle Primavera de llibres i lletres del Prat

El Cèntric i la Biblioteca Antonio Martín converteixen la ciutat en l...

dimecres, 8 abril, 2026 - 12:30

S’inicien les obres de millora del clavegueram del carrer Riu Túria i la reurbanització del carrer Esplugues de Llobregat

Les actuacions, que s’allargaran entre cinc i nou mesos, comportaran...