Esteu aquí

Dissabte, apagada de llums en contra del canvi climàtic

Ajuntament, entitats i ciutadania del Prat se sumen a la iniciativa "L'hora del planeta", en què s'apagarà la il·luminació de la torre del dipòsit d'aigua de la pl. de Catalunya

dilluns, 21 març, 2011 - 19:19

El proper dissabte 26 de març es durà a terme una iniciativa a nivell mundial contra el canvi climàtic, impulsada per l'ong WWF, consistent en apagar els llums entre les 20.30 i les 21.30 h.

Al Prat s'apagarà la il·luminació de la torre del dipòsit d'aigua de la pl. de Catalunya. L'Ajuntament fa una crida a la ciutadania perquè apagui els llums de casa seva durant aquesta hora. Diverses entitats de la ciutat ja s'han sumat a la iniciativa

Aquest és el cinquè any consecutiu en què WWF celebra a tot el món "L'hora del planeta", amb l'objectiu de sensibilitzar la població sobre la importància de lluitar contra el canvi climàtic.

Aquesta acció pretén que s'apaguin els llums dels monuments, carrers, empreses i llars en el màxim de ciutats de tot el món per tal de demostrar un suport global a l'acció contra el canvi climàtic.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 16 setembre, 2026 - 14:00

El voluntariat del corriol camanegre va informar prop de 600 persones i va contribuir a una bona temporada de nidificació dels darrers anys

Un total de 67 persones voluntàries van participar en la campanya de...
Jugateca del Parc del Riu

dimecres, 2 setembre, 2026 - 16:15

La Jugateca Ambiental torna a omplir la tardor d’activitats per gaudir i descobrir l’entorn

Des del 13 de setembre, i fins al mes de desembre, les tres Jugateques...
Visita guiada a la pineda de Can Camins

dimarts, 1 setembre, 2026 - 13:00

Tornen les visites guiades gratuïtes pels espais naturals del Prat de Llobregat

Cada diumenge, el Consorci dels Espais Naturals del Delta del Llobregat...