Esteu aquí

Dissabte 1 de juny comença a funcionar l'autobús Platja Exprés

Donarà servei tots els caps de setmana i festius dels mesos de juny, juliol i agost

divendres, 31 maig, 2013 - 11:02

Aquest dissabte 1 de juny comença a funcionar la línia d'autobús Platja Exprés, que donarà servei tots els caps de setmana i festius dels mesos de juny, juliol i agost.

El Platja Exprés sortirà de l'av. Pare Andre de Palma, passarà per tota l'av. Verge de Montserrat fins a l'av. Remolar, Carretera de l'Aviació i camí de la platja, fins al final del camí de la platja.

La primera sortida des de l'av. Pare Andreu de Palma serà a les 9.05 h i des de la platja a les 9.35 h. La darrera sortida des de Pare Andreu de Palma serà a les 20.35 h i des de la platja a les 21.05 h.

La freqüència de pas serà de 30 minuts.

El PR3, a la platja cada dia
A partir del dilluns 3 de juny, la línia d'autobús PR3 arribarà fins a la platja tots els dies de la setmana fins el 15 de setembre. Després, fins al 30 de setembre, només hi anirà els caps de setmana.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 14 agost, 2026 - 16:30

Continua l'estat excel·lent de l'aigua a la platja del Prat

Un nou control de l'Agència Catalana de l'Aigua certifica que la qualitat de...

divendres, 14 agost, 2026 - 14:45

Actuació de millora i renovació del verd urbà a Coronel Sanfeliu i Remolar

Les feines s’estan desenvolupant durant aquest mes d’agost i han previst l...

dimarts, 4 agost, 2026 - 13:30

Què fer si es troba un pollet fora del niu durant la temporada de cria?

L’Ajuntament del Prat proporciona un protocol d’acció i les clíniques...