Esteu aquí

Dimarts, visites comentades a l'Arxiu Municipal del Prat

Amb motiu del Dia Internacional dels Arxius

dilluns, 8 juny, 2015 - 11:30

El dimarts 9 de juny se celebra el Dia Internacional dels Arxius, coincidint amb la data de creació del Consell Internacional d'Arxius (ICA/CIA) el 1948. Molts organitzaran nombroses activitats culturals (exposicions, conferències, jornades de portes obertes, etc.) per tal de donar-se a conèixer i promoure's.

Dimarts, l'Arxiu municipal del Prat ens dóna l'oportunitat de conèixer-lo més enllà de les pròpies oficines, amb una visita guiada a les seves instal·lacions. Al primer pis es podran visitar les oficines i la sala de consulta. Coneixerem com es pot utilitzar aquest servei i es podrà veure una mostra de documents i imatges que es poden trobar a l'arxiu.

Al segon pis es visitarà el dipòsit on es conserva la documentació històrica, la més antiga que custodia l'arxiu. El document més antic és un edicte de 1643, però n'hi ha d'altres molt interessants com ara els llibres d'actes, padrons d'habitants o llibres de comptabilitat, entre altres.

Es faran visites guiades a les 11, 12.30 i 17.30 h. No cal inscripció prèvia.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 19 juny, 2025 - 11:00

Els espectacles i concerts de L'Escola d'Arts en Viu tanquen el curs 24-25

Han estat tres setmanes de mostres interdisciplinars, de música, dansa o...

dijous, 19 juny, 2025 - 10:00

Fi de temporada dels clubs de lectura de la biblioteca Antonio Martín. El curs lector diu adeu fins a la temporada 25-26

Els clubs de lectura, una de les activitats per a adults amb més tradició que...

dimecres, 18 juny, 2025 - 18:00

Del Cinema als Videojocs: Nits d’estiu a la plaça Joan García-Nieto

Una nova etapa on la música en directe es fusiona amb l’univers digital per...