Esteu aquí

Dimarts entra en servei el bus 21, entre el Prat i la Zona Franca

Se suma així al PR4, que uneix la ciutat amb les zones d'activitat industrial de l'altra banda del riu.

dilluns, 26 juny, 2006 - 12:23

Dimarts dia 27 de juny entra en funcionament una nova línia d'autobús, la número 21. El nou servei, amb origen a l'estació de Renfe de la nostra ciutat, arribarà a Mercabarna i la Zona Franca, i acabarà el seu recorregut a l'avinguda del Paral·lel de Barcelona, a l'alçada de la ronda de Sant Pau.

Recordem que la setmana passada va entrar en funcionament la línia PR4, que enllaça l'estació de Renfe amb Mercabarna, Zona Franca, polígon Pratenc i la ZAL del port.

En el següent document (Pdf) podeu consultar el recorregut d'aquestes dues noves línies d'autobús.

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 23 maig, 2025 - 10:30

Els Espais Naturals del Delta del Llobregat estrenen l’experiència gamificada i interactiva anomenada Peripècia adreçada al públic familiar

Es tracta d'un joc ideat per la cooperativa pratenca Domingo Recreativos que...

divendres, 23 maig, 2025 - 08:30

El pla urbanístic de Seda-Paperera rep el Premi ASPRIMA-SIMA 2025 com a referent d'urbanisme innovador i sostenible

“Aquest premi suposa un reconeixement de primer nivell a la bona feina feta...

dimecres, 21 maig, 2025 - 14:45

El Prat guanyarà un nou accés per carretera a través de la Ronda de Ponent

La rotonda d’accés a la C-32, A-2 i Rondes es tallarà el dissabte, 24 de maig...