Esteu aquí

Dijous a les 12 h, nova prova de sirenes de risc químic

Esfa per comprovar-ne el funcionament i perquè la ciutadania en conegui el so

dilluns, 5 novembre, 2018 - 08:30

Aquest dijous 8 de novembre a partir de les 12 h es tornarà a fer una nova prova de sirenes de risc químic a diferents municipis de Catalunya, ente els quals el Prat. Les sirenes sonaran a les 12 h amb el so d'inici d'alerta i a les 12.10 h amb el so de fi d'alerta.

La prova es fa per comprovar el funcionament i abast sonor de les sirenes i perquè la ciutadania en conegui el so i sàpiga què cal fer en cas d'emergència.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 19 octubre, 2023 - 21:45

El Ple d'octubre aprova inicialment les ordenances fiscals

La modificació manté el model dels darrers anys i blinda la qualitat dels...
Ple municipal octubre

dijous, 19 octubre, 2023 - 21:30

El Prat exigeix una resolució pacífica del conflicte entre l’estat d’Israel i Palestina i condemna els atacs contra la població civil

El Ple municipal ha aprovat una moció que reclama el compliment de la...
L'alcalde del Prat, Mijoler, el president de la COV, Pedrero, i la consellera de Territori, Capella.

dimecres, 4 octubre, 2023 - 19:00

La Cooperativa Obrera de Viviendas posa la primera pedra d’una promoció d’habitatges cooperatius de lloguer assequible pionera a Catalunya

L'edifici, a l'Eixample Sud, es desenvoluparà sobre sòl municipal, tindrà un...