Esteu aquí

Detingut per estafar en 200 botigues del Prat i Barcelona

Es feia passar per treballador d'una coneguda associació que es dedica a la prevenció del consum de drogues.

dilluns, 2 març, 2009 - 10:30

Els Mossos d'Esquadra del Prat han detingut un home de 39 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Castelló de la Plana, com a presumpte autor d'un delicte continuat d'estafa.

El detingut es feia passar per un treballador d'una coneguda ONG amb la finalitat d'obtenir diners de clients de diferents comerços, a canvi d'incloure propaganda d'aquests establiments en el nou calendari de l'esmentada associació.

L'estafador feia quatre mesos que realitzava aquesta activitat il·lícita per comerços del Prat i de Barcelona, i ja havia estafat més de 4.000 euros a més de 200 establiments.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 febrer, 2026 - 10:45

El Prat commemora el Dia Internacional de les Dones amb un ampli programa d’activitats

Amb l’arribada del març, El Prat se suma un any més a la commemoració Dia Internacional de les Dones....
la_inspiradora_elpratfilmoffice.jpg

divendres, 27 febrer, 2026 - 10:30

El Prat consolida el seu paper com a plató audiovisual amb més d’una seixantena de rodatges durant el 2025

L’activitat del Prat Film Office creix notablement respecte al 2024, a més de...

divendres, 27 febrer, 2026 - 08:30

Més d’un centenar de comerços ja s’han adherit a El PratVal

Aconsegueix el teu val abans del 22 de març i compra amb descompte al comerç...