Esteu aquí

De Granada a Florència en bici, passant pel Parc Agrari

Quatre nois pedalaran durant 3.000 km per reivindicar l'horta mediterrània

dimecres, 22 juliol, 2015 - 11:21

Aquest divendres arribaran a la masia pratenca de Can Comas, seu del Parc Agrari del Baix Llobregat, quatre nois que estan fent en bicicleta el recorregut Granada - Florència per reivindicar la conservació de l'horta històrica mediterrània.

El dissabte dia 25, a les 10h, se'ls farà un petit acte de benvinguda i tindrà lloc un intercanvi d'experiències de diferents col·lectius de defensa de l'espai agrari i de l'ús de la bicicleta. L'acte és obert a tothom.

El projecte, anomenat Pedaladas por la Vega, consisteix en fer en bicicleta durant 40 dies els 3.000 km que separen Granada de Florència. Francisco, Iván, Sergio i Álvaro, d'edats entre 18 i 21 anys, van sortir de Granada el 15 de juliol.

La iniciativa culminarà el novembre a Granada amb la celebració de la trobada Intervegas, amb l'objectiu de crear lligams i col·laboracions entre les diferents hortes històriques de la conca mediterrània, per frenar la seva desaparició i perquè siguin vistes com a espais agraris de gran valor natural, cultural i socioeconòmic.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...