Esteu aquí

De Granada a Florència en bici, passant pel Parc Agrari

Quatre nois pedalaran durant 3.000 km per reivindicar l'horta mediterrània

dimecres, 22 juliol, 2015 - 11:21

Aquest divendres arribaran a la masia pratenca de Can Comas, seu del Parc Agrari del Baix Llobregat, quatre nois que estan fent en bicicleta el recorregut Granada - Florència per reivindicar la conservació de l'horta històrica mediterrània.

El dissabte dia 25, a les 10h, se'ls farà un petit acte de benvinguda i tindrà lloc un intercanvi d'experiències de diferents col·lectius de defensa de l'espai agrari i de l'ús de la bicicleta. L'acte és obert a tothom.

El projecte, anomenat Pedaladas por la Vega, consisteix en fer en bicicleta durant 40 dies els 3.000 km que separen Granada de Florència. Francisco, Iván, Sergio i Álvaro, d'edats entre 18 i 21 anys, van sortir de Granada el 15 de juliol.

La iniciativa culminarà el novembre a Granada amb la celebració de la trobada Intervegas, amb l'objectiu de crear lligams i col·laboracions entre les diferents hortes històriques de la conca mediterrània, per frenar la seva desaparició i perquè siguin vistes com a espais agraris de gran valor natural, cultural i socioeconòmic.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...

dimarts, 5 maig, 2026 - 11:15

Es posa en servei la renovació del carrer Enric Borràs, amb voreres més amples, millor accessibilitat, més arbres i infraestructures renovades integralment

La reforma ha suposat una inversió d’1,5 milions d’euros i ha permès entre d...

dilluns, 27 abril, 2026 - 12:15

Oberta la convocatòria per al sorteig de 95 nous pisos de lloguer assequible a l’Eixample Sud

Les persones inscrites al registre d’habitatge protegit ja poden apuntar-se...