Esteu aquí

Darrera trobada de Capsa Acció Musical

La trobada va servir per valorar el Meló dia i presentar els objectius del 2011. En acabat es va realitzar una pluja d'idees pel 2011.

dissabte, 23 octubre, 2010 - 00:00

Dijous 22 d'octubre va reunir--se per tercera vegada la Capsa Acció Musical, una plataforma de comunicació, informació i diàleg entre els públics i músics de la ciutat que impulsa La Capsa.<br />
<br />
En aquesta tercera trobada en què van prendre part unes trentena de persones, es van valorar les accions musicals d'estiu, es van presentar els objectius del 2011 i es van recollir les idees dels assistents pel propers curs..<br />
<br />
Adjunt a la notícia trobareu l'acta de la trobada amb les informacions d'interès que es van abordar.<br />
<br />
Si esteu interessats en prendre part en properes trobades i no heu rebut la convocatòria podeu enviar-nos un mail amb les vostres dades a info@lacapsa.org.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 4 juliol, 2025 - 10:30

Del 1850 al 2025: La Capsa i la història musical del Prat, ara en exposició

Un viatge sonor per la identitat i l'evolució musical de la ciutat

dijous, 3 juliol, 2025 - 10:15

Obertes les inscripcions per a la 23a Mostra d’Entitats

Inscripcions del 16 de juny a l’1 de setembre de 2025

dijous, 3 juliol, 2025 - 09:45

Nova edició dels concerts al porxo de L'Escola d'Arts en Viu

Un any més l'espai de porxada de Torre Balcells ha acollit aquests concerts d...