Esteu aquí

Dani Vega és el nou trainer 2023

Comença una nova edició del Trainer, procés d'aprenentatge que viuran dues bandes molt joves del Prat!

dimarts, 10 octubre, 2023 - 17:00

Aquest mes d'octubre posem en marxa una nova edició del projecte Trainer!

La figura del Trainer és la d'un entrenador musical i la seva missió dins del projecte és la d'acompanyar i assessorar els grups tot complementant la seva formació a través de la pràctica i l'aprenentatge, ja sigui des del punt de vista creatiu (musical, producció, composició) o tècnic (material que utilitzen, efectes, amplificadors, etc.).

Després de participar en l'edició del 2018, el productor i compositor Dani Vega, conegut per ser la guitarra solista de Mishima tornarà a ser l'entrenador musical
d'aquest any. Dani Vega passarà tres mesos treballant i compartint la seva experiència amb dues bandes molt joves del Prat que assagen a La Capsa.

 "Els Turqueses",  un grup d'estil eclèctic que es mou entre el ska, el pop i el rock urbà i que comença a ser conegut per l'escena més jove de la ciutat.

INMAQUESADA_1

"No Home For Paranoids" un grup amant del Grunge dels noranta que no es perd cap “Micro Obert” de La Capsa.

inmaquesada_fotografo_122

 

L'objectiu d'aquests assajos intensius és que les bandes creixin en coneixements per reforçar la part creativa, el so i el concepte del grup. El resultat d'aquest treball culminarà en la gravació de tres cançons a l'estudi de La Capsa i un concert de presentació.

Podreu seguir tot el procés del projecte al web, Instagram i al Facebook de La Capsa!

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 12 febrer, 2026 - 10:00

Oferta laboral: L’Artesà obre convocatòria per incorporar un/a tècnic/a audiovisual

La convocatòria romandrà oberta fins a l’1 de març

dimecres, 11 febrer, 2026 - 11:00

Les aules de teatre de L'Escola d'Arts en Viu obren les seves portes

Des del dilluns 2 fins al divendres 6 de febrer L'Escola ha mostrat el seu...

divendres, 6 febrer, 2026 - 10:30

La Sala Petita de L’Artesà passa a dir-se Sala Josep Costa en homenatge al fundador del Teatre Kaddish

L’acte va tenir lloc el dissabte 31 de gener al vestíbul del Teatre L’Artesà...