Esteu aquí

Damm col·laborarà en la promoció d'activitats esportives i turístiques

Acord entre el grup cerveser i l'Ajuntament del Prat

dijous, 12 setembre, 2013 - 16:28

L'Ajuntament del Prat de Llobregat i el Grup Damm han signat avui dos convenis de col·laboració per a la promoció d'activitats esportives a la ciutat i pel foment de la gastronomia local amb productes agroalimentaris autòctons, amb un patrocini de 84.000 euros.

Amb aquest darrer acord, el Grup Damm patrocinarà, de manera específica, diferents activitats adreçades a enfortir l'activitat econòmica local vinculada a la gastronomia i al turisme sostenible de proximitat. 
 
Entre aquestes activitats cal destacar:
 
- Suport a la difusió i promoció xarxa de restaurants locals "El Prat Degusta'l", composada per 18 restaurants locals que elaboren una cuina amb producte autòcton, el pollastre pota blava i la carxofa Prat.
 
- Campanyes i activitats gastronòmiques en el marc de la Fira Avícola i de la Festa de la Carxofa.
 
- Jornades i fòrums de promoció del turisme de proximitat.
 
El suport del Grup Damm a aquestes activitats suposa el compromís responsable d'una empresa del municipi amb els valors del territori i de la ciutat i amb la generació d'una activitat econòmica sostenible i basada en recursos endògens.              
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 10:00

SaóPrat i Espigoladors, entitats del Prat guardonades per la seva tasca transformadora i innovadora

El teixit social i empresarial del Prat torna a ser reconegut per la seva...

divendres, 24 octubre, 2025 - 09:45

El Consell de l’FP subratlla la posada en marxa de la Comissió de Planificació de l’Oferta

El Plenari del Consell de l’FP el considera un espai de treball clau per...

divendres, 24 octubre, 2025 - 09:15

Arriba la Shopping Night, una acció de dinamització comercial que omplirà els carrers i places d’activitat i bon ambient

L’esdeveniment tindrà lloc demà entre les 18.00 i les 24.00 h i oferirà una...