Esteu aquí

Crema controlada de prats i bardisses

Es farà dimecres, dia 17, al sud del barri de Sant Cosme

dimarts, 16 setembre, 2003 - 02:00

El dimecres, dia 17 de setembre, i sempre que les condicions meteorològiques ho permetin, es farà per part dels bombers una crema controlada de prats, matolls i bardisses en una parcel·la situada entre l'antiga carretera de l'aeroport, el camí de cal Monés i la ronda del Sud, entre el barri de Sant Cosme i l'aeroport.

La crema, que es farà a partir de les 8 h del matí, s'havia d'haver fet el passat 3 de setembre, però la pluja ho va impedir. A causa d'aquesta operaicó, al llarg del dia es podran observar columnes de fum en aquesta zona del municipi.


Compartir

Noticies relacionades

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...

dimarts, 5 maig, 2026 - 11:15

Es posa en servei la renovació del carrer Enric Borràs, amb voreres més amples, millor accessibilitat, més arbres i infraestructures renovades integralment

La reforma ha suposat una inversió d’1,5 milions d’euros i ha permès entre d...

dilluns, 27 abril, 2026 - 12:15

Oberta la convocatòria per al sorteig de 95 nous pisos de lloguer assequible a l’Eixample Sud

Les persones inscrites al registre d’habitatge protegit ja poden apuntar-se...