Esteu aquí

Convocatòria oberta fins al 19 de juliol per participar en L'Aparador de Festa Major 2024

Enguany es poden presentar propostes de parades i tallers de forma independent

dilluns, 10 juny, 2024 - 14:00

Arriba la desena edició de L’Aparador: el mercat de creació, art i artesania de la Festa Major del Prat. Es tracta d'un mercat d'objectes artístics fets a mà o amb processos de producció artesanals, que el Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa organitza amb molta il·lusió dins de la seva línia de difusió d'arts visuals i del projecte "Fet a Mà", que promou la pràctica i la creació d'artesania a la nostra ciutat.

La convocatòria estarà oberta del 10 de juny al 19 de juliol, i ja podeu descarregar-vos les bases i el formulari per participar. La selecció de paradistes i tallers es farà pública el 26 de juliol, també al web del centre cívic. Enguany L'Aparador se celebrarà el diumenge 29 de setembre, d'11 a 21 hores, als Jardins de Joan Salvat Papasseit.

L’Aparador és un esdeveniment que s’estructura en dues propostes: d’una banda, l’espai del mercat, on es mostren els productes de creació artesana per a la seva venda, i, d’altra banda, els tallers oberts a la ciutadania per fomentar i difondre la pràctica “fet a mà”. Les creadores i artesanes  que vulguin participar, han de fer arribar abans del 19 de juliol la seva proposta de parada, de taller o ambdues. Enguany la selecció de paradistes i de talleristes serà independent.

Per a més informació, podeu contactar via correu electrònic: ccriberabaixa@elprat.cat

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 29 octubre, 2026 - 10:00

Comença el cicle «Què és això de les arts en viu» per apropar la creació contemporània a la ciutadania

Coordinat pel crític i cronista d'arts escèniques Oriol Puig Taulé, el...

dimecres, 21 octubre, 2026 - 12:00

Noves propostes per explorar la cultura digital als centres cívics del Prat

Els equipaments estrenen dues propostes compartides, CLICA i Àgora Digital,...
centric_lectura_comic_sangre_de_barrio

dilluns, 19 octubre, 2026 - 14:00

Jaime Martín, creador del mític còmic “Sangre de barrio”, visita el Cèntric

L’autor conversarà amb Kiko Amat sobre aquesta icònica obra, que ha estat...