Esteu aquí

Convocatòria oberta fins al 17 de juliol per participar en L'Aparador de Festa Major 2023

Enguany L'Aparador se celebrarà el diumenge 24 de setembre als Jardins de Joan Salvat Papasseit

dimarts, 6 juny, 2023 - 14:00

Arriba la desena edició de L’Aparador: el mercat de creació, art i artesania de la Festa Major del Prat. Es tracta d'un mercat d'objectes artístics fets a mà o amb processos de producció artesanals, que el Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa organitza amb molta il·lusió dins de la seva línia de difusió d'arts visuals i del projecte "Fet a Mà", que promou la pràctica i la creació d'artesania a la nostra ciutat.

La convocatòria estarà oberta del 6 de juny al 17 de juliol, i ja podeu descarregar-vos les bases i el formulari per participar. La selecció de paradistes i tallers es farà pública el 25 de juliol, també al web del centre cívic. Enguany L'Aparador se celebrarà el diumenge 24 de setembre, d'11 a 21 hores, als Jardins de Joan Salvat Papasseit.

L’Aparador és un esdeveniment que s’estructura en dues propostes: d’una banda, l’espai del mercat, on es mostren els productes de creació artesana per a la seva venda, i, d’altra banda, els tallers oberts a la ciutadania per fomentar i difondre la pràctica “fet a mà”. Les creadores i artesanes que vulguin portar el seu art a la Festa Major del Prat, han de fer arribar la seva proposta abans del 17 de juliol. 

Per a més informació, podeu contactar via correu electrònic: ccriberabaixa@elprat.cat

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 28 abril, 2025 - 10:00

Jordi Prat i Coll condueix una nova Aula de Creació a L’Artesà

Els dies 24 i 25 de maig, el dramaturg oferirà el curs "Acció #5. Re...

dimarts, 22 abril, 2025 - 15:30

El cafè literari, una excusa per parlar de llibres

La proposta va comptar amb la participació de l'Associació d'Escriptores i...

dimarts, 15 abril, 2025 - 10:00

Antropoloops: tres anys de remescles sonores, identitats i vincles al Prat

Del vestíbul a l’escenari de L’Artesà, l’alumnat de secundària de Camins Vius...