Esteu aquí

Conveni per millorar el transport als polígons

Pel que fa al Prat, es mirarà de millorar-lo en el cas del Pratenc i la Zona Franca

dimecres, 5 febrer, 2003 - 01:00

L'Associació Pacte Industrial de la Regió Metropolitana de Barcelona (formada per 45 ajuntaments) i l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) han signat un conveni de cooperació que recull compromisos per promoure l'accessibilitat dels treballadors als polígons industrials mitjançant el transport col·lectiu. En un 46% de les empreses dels polígons industrials de la regió metropolitana, els treballadors triguen almenys 20 minuts per desplaçar-se a peu des de la parada de transport públic més propera, i d'aquest 46%, un 20% es troben a més de mitja hora. Per tant, el trasnport privat es presenta com l'única opció viable, ja que en aquesta situació es troben uns 60.000 treballadors.
Segons explica la tinent d'alcalde coordinadora de l'àrea de Promoció Econòmica, María José Albaladejo, en el cas del Prat, un cop millorada la connexió amb el Mas Blau i l'aeroport mitjançant els autobusos 165 i 105 respectivament, cal estudiar la millora de les connexions amb el polígon Pratenc i amb la Zona Franca, que tot i no estar en terme del Prat sinó de Barcelona, hi van a treballar cada dia molts pratencs i pratenques".

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 24 desembre, 2025 - 10:00

La deixalleria obre els dies 24 i 31 de desembre, de 9 a 17 h

Amb motiu de les festes de Nadal

dijous, 18 desembre, 2025 - 12:45

Els Serveis d’Educació Ambiental donen suport als 600 m2 d’horts dels centres educatius

Són 11 espais d’hort, el primer creat fa més de 15 anys i el darrer, al...

dijous, 18 desembre, 2025 - 10:45

L’Ajuntament del Prat guanya el Premi a la Millor Acció Comunicativa als Premis de Comunicació de la Diputació de Barcelona

El premi reconeix la campanya “Tu tens la clau”, de difusió dels nous...