Esteu aquí

Control dels empadronaments falsos per matrícules escolars

TEMES: Educació

La preinscripció per al curs 2011 - 2012 es farà entre el 2 i el 18 de febrer

dimarts, 11 gener, 2011 - 09:47

Els falsos empadronaments que pretenen aconseguir més punts per tenir plaça en una escola que no pertany a la zona de residència de la família estaran vigilats per l'Oficina Municipal d'Escolarització (OME), de cara a les preinscripcions i matriculacions per al curs 2011 -2012.

Així, pel que fa a l'acreditació del lloc de residència, en el cas que no hi hagi coincidència entre l'adreça que s'al·lega com a domicili i la que consta en el DNI dels progenitors caldrà aportar una sol·licitud de renovació d'aquest amb el canvi de domicili.

L'OME vetllarà per detectar les pràctiques irregulars relacionades amb els falsos empadronaments, que distorsionen el procés de preinscripció i generen greuges comparatius.

Les famílies amb infants que inicien l'escolarització en el segon cicle d’educació infantil (nascuts el 2008) i amb adolescents que inicien l’ESO (nascuts el 1999), hauran de fer la preinscripció per al curs 2011 – 2012 entre el 2 i el 18 de febrer.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 20 octubre, 2025 - 09:30

En marxa una nova campanya de vacunació conjunta contra la grip i la Covid-19

Una està destinada a persones amb 60 anys o més i una altra per a infants

dijous, 9 octubre, 2025 - 14:45

El programa Temps per cures incorpora noves dates de canguratge dins la seva oferta estable de serveis

Una és per una activitat de l’Oferta formativa i una altra pel proper 3 de...

dijous, 9 octubre, 2025 - 09:00

L’Institut Illa dels Banyols imparteix dos certificats professionals de nivell 1

Els cursos comencen el 10 de novembre i encara hi ha places disponibles