Esteu aquí

Control de les colònies de gats urbans

L'Ajuntament ha previst instaurar com a experiència pilot una colònia controlada de gats als jardins d'Àngel Guimerà.

dilluns, 1 abril, 2002 - 02:00

Arran de l'experiència dels darrers anys i de les queixes de la ciutadania respecte a la presència molesta de gats en diversos punts de la ciutat, l'Ajuntament ha previst instaurar com a experiència pilot una colònia controlada de gats als jardins d'Àngel Guimerà.
L'objectiu és canviar l'actual filosofia d'eliminació de les colònies de gats, i optar per l'esterilització dels individus que les componen. Així es pretén contribuir a minimitzar els efectes molestos que suposa una població incontrolada de felins, millorar la salubritat pública i disminuir les queixes.
El control de les colònies de gats a les zones urbanes és la millor opció per a aconseguir l'equilibri i convivència entre els gats, les persones i altres elements urbans. Per tot això, és imprescindible la participació ciutadana.

CARME FERNÁNDEZ 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 30 juny, 2026 - 13:45

Millores en el servei de busos de la ciutat

L'Ajuntament del Prat i l'AMB posen en marxa la línia L22, que connecta el...

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...

divendres, 19 juny, 2026 - 11:00

El Tomb pel barri tanca una nova edició descobrint el patrimoni natural del Prat

Durant set setmanes, les participants han recorregut diversos espais naturals...