Esteu aquí

Control amb radar de la velocitat dels vehicles

La Policia Local del Prat estableix un dispositiu entre l'11 i el 22 de maig

dimecres, 11 maig, 2005 - 11:05

Per tal de controlar que la velocitat de la circulació dels vehicles sigui l'adequada i no s'ultrapassin els límits establerts legalment, la Policia Local del Prat, tal com fa periòdicament, ha establert un dispositiu de control mitjançant un vehicle equipat amb radar.

Els controls es faran en diferents vies del municipi, entre els dies 11 i 22 de maig. Els conductors que ultrapassin els límits legals seran denunciats.

La Llei de trànsit especifica que tot conductor està obligat a respectar els límits de velocitat establerts i, a més, a tenir en compte les  circumstàncies de cada moment, amb la finalitat d'adequar-hi la velocitat del seu vehicle perquè sempre pugui aturar-lo dins dels límits del seu camp de visió i davant de qualsevol obstacle que pugui presentar-se.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...