Esteu aquí

Construint IntersECCions

Trobades amb els centres educatius, equipaments i entitats culturals per avaluar-ne la col·laboració

divendres, 12 abril, 2019 - 17:30

Durant els mesos d’abril i maig des d’IntersECCions estem fent una ronda de trobades amb els centres educatius, els equipaments culturals i les entitats culturals per avaluar conjuntament els projectes que es desenvolupen de forma col·laborativa en el marc del programa.

Aquestes trobades tenen com a objectiu conèixer millor el funcionament dels projectes a partir de l’escolta i la valoració de totes les parts que fan possible el seu desplegament, identificant què funciona i què es pot millorar d’acord amb l’especificitat de cada projecte. En aquest espai de trobada  recollim valoracions i comentaris i alhora aprofundim en el plantejament d’alguns aspectes cabdals del programa.

Ens fixem en quatre dimensions: el marc cooperatiu que s’estableix entre tots els participants, els aspectes organitzatius relacionats amb la coordinació i el treball en xarxa per part de cada centre educatiu i equipament cultural, l’oportunitat de reforç i/o impuls de la innovació pedagògica i la sostenibilitat dels processos que es desenvolupen. Alhora aquests aspectes els posem en relació amb les diferents fases dels projectes: el disseny, els espais de formació i coordinació, el treball directe amb l’alumnat i, en darrer terme i de manera més genèrica, tot el que té a veure amb les accions de comunicació i informació sobre el programa.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 15 novembre, 2019 - 13:45

Dilluns començarà la recollida per al 8è Mercat d'Intercanvi de Joguines

Se celebrarà el dissabte 30 de novembre a la pl. de Catalunya

dijous, 14 novembre, 2019 - 11:00

Malnascuts tornen al Prat per a un nou laboratori de creació col·lectiva

El 3 de desembre es farà una xerrada informativa amb tothom qui estigui...

dimecres, 13 novembre, 2019 - 12:30

Subvencions municipals de 153.650 € per a una educació de qualitat i inclusiva

Per a projectes pedagògics, material i suports digitals, i participació de...