Esteu aquí

Conclusions de les 1es jornades sobre Innovació i Coneixement

El Centre de Promoció Econòmica de l'Ajuntament del Prat ha publicat un document sobre les jornades celebrades el mes de maig passat.

divendres, 9 setembre, 2005 - 10:40

En el document situat a peu de pàgina (format Pdf) apareixen les conclusions i les ponències presentades a les 1es Jornades sobre Innovació i Coneixement, celebrades al Centre de Promoció Econòmica de l'Ajuntament del Prat el passat mes de maig.

A les jornades van intervenir persones expertes, professionals, empresariat, personal tècnic i polítics per reflexionar sobre l'estat de la innovació en diferents àmbits i sectors d'activitat econòmica, així com per esbrinar els reptes que la configuració de l'anomenada
"Societat del Coneixement" planteja a les societats avançades.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 9 juliol, 2025 - 11:30

S’obre el període d'inscripció per a la nova edició del projecte InserVela, que capacita joves com a instructors/es de vela

El programa començarà el setembre de 2025 i està adreçat a joves d’entre 16 i...

dilluns, 7 juliol, 2025 - 12:00

L'AMB impulsa l'acceleradora d'FP Dual per connectar les empreses i el talent

L’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) promou aquesta iniciativa pionera que...