Esteu aquí

Comencen les primeres obres del FEIL al Prat

Reasfaltatge de diversos carrers a Sant Cosme i pavimentació del Cementiri del Sud.

dimarts, 12 maig, 2009 - 11:11

Ja han arrencat les primeres obres dels projectes vinculats al Fons Estatal d’Inversió Local, el FEIL. Aquest és el cas de la pavimentació del Cementiri del Sud i el reasfaltatge de diversos carrers al barri de Sant Cosme.

Aquests dos projectes suposaran la creació de prop d’una quarantena de llocs de treball nous. Les obres a diversos carrers de Sant Cosme serviran per instal·lar-hi un paviment més resistent arran de l’augment del servei d’autobusos dels darrers anys. La pavimentació del Cementiri Sud, que ara té el terra de grava, servirà per evitar que s'hi facin bassals d’aigua per causa de la pluja.

Tot seguit podem escoltar les declaracions a El Prat Ràdio de Teresa Mira, coordinadora de Serveis d’Urbanisme i Projectes Urbans de l’Ajuntament del Prat, respecte al reasfaltatge dels carrers de Sant Cosme.

  Descarregar arxiu -

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 24 desembre, 2025 - 10:00

La deixalleria obre els dies 24 i 31 de desembre, de 9 a 17 h

Amb motiu de les festes de Nadal

dijous, 18 desembre, 2025 - 12:45

Els Serveis d’Educació Ambiental donen suport als 600 m2 d’horts dels centres educatius

Són 11 espais d’hort, el primer creat fa més de 15 anys i el darrer, al...

dijous, 18 desembre, 2025 - 10:45

L’Ajuntament del Prat guanya el Premi a la Millor Acció Comunicativa als Premis de Comunicació de la Diputació de Barcelona

El premi reconeix la campanya “Tu tens la clau”, de difusió dels nous...