dilluns, 6 juny, 2011 - 10:15
Els equipaments i les entitats culturals de la ciutat ofereixen una nova proposta de cursos i tallers per a l'estiu. Propostes relacionades amb les arts, la cultura, les tecnologies i el benestar a l'abast de tothom. Una bona estona per aprendre i passar-ho bé.
Entre el 6 i el 19 de juny estan obertes les inscripcions, que s'han de fer directament als equipaments i entitats. El primer dia, dilluns dia 6, les inscripcions comencen a les 16.30 hores.
dimarts, 23 juny, 2026 - 12:00
dilluns, 22 juny, 2026 - 14:30
divendres, 19 juny, 2026 - 11:00