Esteu aquí

Comencen les enquestes sobre mobilitat amb bicicleta

La Diputació de Barcelona, conjuntament amb l'Ajuntament del Prat, realitzarà enquestes presencials a ciclistes per avaluar la xarxa pedalable de la ciutat.

dilluns, 29 gener, 2024 - 13:00

Dimarts 30 de gener, la Diputació de Barcelona durà a terme enquestes a usuaris de bicicletes per conèixer els seus hàbits de mobilitat, els usos de les infraestructures de la ciutat i també avaluació d’aquelles que connecten el Prat amb altres municipis propers. Es duran a terme enquestes a peu de carrer a l’estació de Rodalies, la plaça de Pau Casals, al costat de la parada de metro L9 del Cèntric i a la zona dels carrers de Ferran Puig i del Centre.

Aquestes enquestes serviran per avaluar la xarxa pedalable de la ciutat i per elaborar el Pla de Mobilitat Urbana Sostenible de la ciutat, que ja s'està redactant. 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 13 març, 2026 - 12:30

Canvis a l’R2 Sud i als Regionals per les obres entre Sitges i Garraf

Les obres obliguen a circular en via única i comportaran ajustos de...

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:15

La tortuga Rotllà, recuperada al CRAM amb el suport de l’Ajuntament del Prat, torna al mar

La ciutadania podrà seguir el periple de l’animal, que porta el nom d’un...